SUPERNATURAL ♦ URBAN FANTASY ♦ CONTEMPORARY/SUSPENSE ♦ EROTIC ROMANCE


October 31st, 2005
I’m In Shock!!!

I was in a sound sleep, dreaming…not so pleasant things, when the phone rang. Now I’m one of those people who can actually carry on a conversation without ever really waking up. So you can guess how this phone call started out. (wg)

“Hello?”

“Is this Jordan?”

“Yes.” (insert tired voice)

“This is Kathryn Lye.”

“Who?”

“Kathryn Lye from Harlequin Enterprises.” (Brain starts waking up here.)

“Harlequin?”

“I’m just calling to tell you that your manuscript won first place in the Harlequin Blaze published category.”

“You’re kidding.”

“No, we loved it.”

“Really?” (At this point, I’m a tad more awake and trying to decide if it’s a Halloween prank.)

“Really. Someone will get in touch with you later about your prize. “

“Thank you! I’m normally more excited when I hear news like this. I just need to wake up.”

“Don’t worry, I understand. Congratulations!”

“Thank you! Bye.”

As you can see from the above conversation, something wonderfully shocking occurred this morning. Now that I’ve had my coffee. (Okay, I’m drinking as we speak.) It’s beginning to sink in. OMG!!!!!!!

90 comments to “I’m In Shock!!!”

  1. YAY Jordan!! Which story is it?


  2. Congratulations!!! OMG!!! I’m so stoked for you!!!


  3. AAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!

    CONGRATULATIONS, JORDAN!!
    So happy for you!!!! 😀


  4. Yay! Yay! Yaaaaaaay! What fantastic news, Jordan. A HUGE congratulations!


  5. Whoo-hoo!!!


  6. YEAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! That’s super-fantabulous news!!!!!!!!! What a way to wake up!


  7. Congrats!!! Fabulous news, Jordan!!!!


  8. WAAAHOOOOOO! Excellent news, Jordan!


  9. Yay!!!! Congrats, Jordan!!!


  10. Trace, This is a flight attendant story I threw together. (I figured I had a lot of background on the subject.) It was the last thing in the world I expected them to like. My heroine isn’t the nicest person. *ggg*


  11. Thanks Syl! I couldn’t have done it without you. Your suggestion made the ending. 😉


  12. Thanks Raine!!! I’m still in shock. LOL!


  13. Thanks Beth! I guess I know what I’ll be doing the month of November. Snort. (wg)


  14. Gracias Alison!


  15. Cece, It’s definitely a nice way to wake up, even if I was half asleep through most of our conversation. *g*


  16. Thanks Steph, Charlene, and Ellen!!! I ‘REALLY can’t believe this! I keep waiting for someone to yell, “Just kidding!”


  17. WHHHOOOOOOOO HOOOOOOOO!!!! CONGRATULATIONS, JORDAN!!!!!


  18. Thanks Jaq! 😀


  19. OMG!! Congrats Jordan 🙂 What a wonderful way to wake up! 🙂


  20. Thanks Tina! Woo Hoo!


  21. Yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!! Oh, man. I hope they buy the book!!!!!!!!!! That would be SO cool! Hugs!


  22. WOOOO-HOOOO! Huge congrats, Jordan! What a great way to get woke up!!!


  23. Yay! Way to go, Jordan! I am *really, really, really* pleased for you. That is the most brilliant news! 🙂


  24. Thanks Chey! I hope so too. (wg)


  25. Joely, Absolutely! They can wake me up anytime.


  26. Congratulations!!! That’s so awesome…and may it lead to a sale! 🙂


  27. Thank you very much, Wendy! Today is quite a day.


  28. Larissa, Fingers crossed. At this point, I’m just happy for the win. 🙂


  29. OMG Jordan how absolutely fantabulously wonderful!!! I’m beyond excited for you!!! Celebratory champagne flute held up in your honor. 😉


  30. Thanks Shannon! That’s my favorite. Yum!


  31. Oh, Jordan, what wonderful news. I’m so thrilled for you! That must make a lot of the last few months’ angsting a little more worth it. 🙂 Mazel Tov!


  32. Just read on Sylvia’s blog! Great news Jordan! Very well deserved. Hope it leads to a big sale for you!


  33. Jo, Thank you! That certainly eases the last few month’s worth of angst. LOL!


  34. Vivi, Thank you! From your mouth to their ears. 😉


  35. Totally awesome!! Wonderful news!! congratulations!


  36. YIPPPEEEEEEEEE and congratulations, Jordan. Sounds like this past week you are in the flow of things… HOORAY!


  37. So exciting!!!!


  38. AWESOME NEWS ::DOING THE HAPPY DANCE FOR YOU:: This is fantastic! CONGRATULATIONS!


  39. Thanks Teresa!


  40. Thanks Maddie! I think that moon thingie findly kicked in. 😉


  41. Thanks Becca! Still floating. (wg)


  42. Chris, I appreciate the happy dance. I’m off to do my impression of Snoopy now. *g*


  43. Jordan, this post was sweeter to read than the M’s in a bowlful of M&Ms (which I am not eating tonight. Tomorrow, though, while everyone else is recovering from their sugar comas….no promises.) Huge heap of chocolate-covered candy-coated won’t melt in your hand congratulations. 🙂


  44. Thanks PBW! I’m stoked. 🙂


  45. WOOOHOOO!! Congrats, Jordan!!!


  46. Thanks Amy! I think Christmas came early for me.


  47. Congrats, Jordan! Now quit being so hard on yourself and accept the fact that you are a great writer 🙂


  48. Jaid, LOL! Are you going to do the same? 😛



  49. Congratulations!

    (And sorry, I managed to post an empty comment there!)


  50. Fantastic!!! Congratulations Jordan – what a wake up call (snoopy dance)


  51. Big congrats, Jordan.

    Maybe I should start writing romance; I don’t think there is any prize in the Historical Fiction market. 😉


  52. Wow! Congratulations, Jordan. I remember you wrote in earlier posts that you weren’t too sure about entering, so I’m delighted it worked out so wonderfully for you. Yay!

    Sharon Page


  53. Jordan! That is amazing news! Congrats. Wow, I am sooo exxcited for you.


  54. Jordan!!! Woo-hoo! That’s wonderful and exciting news. Congratulations! And, seeeee? This should be added confirmation that you do NOT write crap! 😀


  55. Congratulations, Jordan!


  56. Whooo Hoooo !!!! Jordan! This wonderful news! Congrats.
    Taige


  57. YAHOOO , Jordan!!!

    Way to go!!


  58. Diane, Thank you and no worries on the blank spot. 😉


  59. Eve, Thanks! It was a great way to wake up, even if I didn’t make a lot of sense on the phone. *g*


  60. Congratulations!! Nice work. 🙂


  61. Gabriele, You never know. I entered two books I was CONVINCED they wouldn’t want or like and look what happened. Snort.


  62. Sharon, Thanks! Yes, I did say that. I whipped something together and entered at the last minute. (I think there’s a lesson in there somewhere. LOL!)


  63. Thanks HelenKay! I know it amazes me too.


  64. Daisy, LOL! I’m sure I’ll still have my moments.


  65. Thanks Douglas! I’m looking forward to reading your vamp series. 🙂


  66. Taige, Thank you!!!


  67. Thanks Sasha! Now get back to work. You have deadlines. 😉


  68. Thank you, Linda!


  69. WOW! That rocks! HUGE congrats!! 🙂


  70. Thanks Mik! It was definitely a surprise given my entry. (wg)


  71. Congradulations Jordan!! I’m very happy for you.


  72. This is so totally awesome! Congrats!!!


  73. Thanks Julie & Silma! It was a nice way to end October that’s for sure. 🙂


  74. Jordan that’s fantastic… 😉 so did you scream once you finally woke up?


  75. Shiloh, Yep, after I finished my second cup of coffee. LOL!


  76. Wooohoooo! I can’t believe I missed this! Congratulations, Jordan! I’m SO excited for you!


  77. Thanks Patrice! It’s a wonderful feeling.


  78. ACK! I’m late, but YAAAAAAY! Huge congratulations, Jordan! How exciting!


  79. Huge congratulations on your win, and on demonstrating a new openness in a market generally considered pretty limiting. That’s exciting news.


  80. Thanks Shannon! It is pretty groovy. 😀


  81. Thanks Holly! I thought the change was good news too.


  82. Omg Jordan, Congrats! This is so exciting! lol @ being asleep when you got the news! I’ll bet you were shaking by the time you hung up the phone.

    I assume Blaze will publish your book? Wow, wow wow. Congrats, babe! *grin*


  83. Thanks Jaci! I wasn’t shaking, but I was certainly looking around the room in confusion by the time I hung up the phone. (I kept asking myself if she was serious.) LOL!

    As for buying the book, that’s not a done deal. That would’ve been beyond my wildest dreams…right behind placing in the contest. *ggg* I still have to finish the WIP and submit it. Who knows what will happen after that? I refuse to think about it. 😀


  84. Congratulations Jordan!!! Hope I’m not too late! Way to go!! Woohoo!


  85. Congratulations. How very cool.


  86. Thanks Peggy! No, you’re never too late to help celebrate. 😉


  87. Thank you, Jean! I’m truly psyched!


  88. Congrats Jordan!! Isn’t funny, but I remember your doubts about entering in the first place. Well done!


  89. Thanks Karen! If you’d have read my entry, you would’ve understood my doubts. LOL!